مراحل تولید سوسیس و کالباس بشارت

مراحل تولید سوسیس و کالباس بشارت

1.گوشت های قرمز و مرغ پس از شستشو و جدا سازی استخوان و حذف ضایعات آن آماده می شوند.
2.گوشتهای آماده شده به دستگاه چرخ گوشت منتقل و در آنجا همزمان، غضروف جدا شده و گوشت چرخ می شود.
3.با توجه به فرمول ساخت، گوشتها به همراه مواد اولیه در دستگاه کاتر به صورت ترکیب یکنواخت آماده میشوند.
4. این ترکیب توسط دستگاه پرکن در پوششهای مورد نظر پر می شوند.
5.محصولات پر شده بر روی چرخهای محصول قرار گرفته و جهت پخت به اتاقهای پخت با بخار، انتقال داده میشوند (به برخی از محصولات مرغوب و لوکس همزمان برای بهتر شدن طعم دود داده می شوند.)
6.محصول پخته شده پس از خنک شدن به سردخانه بالای صفر محصول نهایی منتقل و ازآنجا با توجه به نیاز بازار عرضه می گردد. در سالهای اخیر باتوجه به مصرف این نوع فرآورده ها در منزل، بسته بندیهای وکیوم با کیفیت و ماندگاری بیشتر تولید و عرضه می گردد.


در هر واحد تولید سوسیس و کالباس یک واحد کنترل کیفیت وجود دارد که تحت نظارت موسسه استاندارد و وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی میباشد. این واحد، مسئول کنترل، آزمایش و نظارت بر تمامی مراحل از ورود مواد اولیه، فرآیند تولید و محصول نهایی میباشد. این واحد با انجام آزمون های مورد نظر با توجه به استانداردهای تعیین شده از صحت و سلامت محصولات مطمئن شده و سپس اجازه خروج از کارخانه را صادر مینماید.

پست های مرتبط
طرز تهیه فیله مرغ استریپس

یکی از راحت‌ترین غذاهایی که در منزل می‌توانید درست کنید، فیله مرغ استریپس است. کافی است یک سری فوت و فن یاد بگیرید تا فیله مرغ استرپس ترد و پولکی و خوشمزه شود. با ما همراه باشید. مواد لازم برای ...

طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص

کم شدن تحرک و ساعات طولانی پشت‌میز نشینی، تغییراتی را در الگوی تغذیه ما ایجاد کرده است. حالا دیگر مثل سالهای قبل، شب‌ها خورشت و چلو نمی‌خوریم و کمتر به خوردن غذاهای چرب و سنگین، مخصوصا در وعده ...

دیدگاه خود را ثبت کنید
فرآورده های گوشتی بشارت

شرکت فــرآورده های گـوشتی بشـــارت

آخرین مطالب