طرز تهیه فیله مرغ استریپس

یکی از راحت‌ترین غذاهایی که در منزل می‌توانید درست کنید، فیله مرغ استریپس است. کافی است یک سری فوت و فن یاد بگیرید تا فیله مرغ استرپس ترد و پولکی و خوشمزه شود. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه فیله مرغ استریپس

• ۸ عدد فیله مرغ بشارت
• آرد به مقدار لازم
• پودر فلفل قرمز
• پودر پاپریکا
• پودر آویشن
• زردچوبه و نمک به میزان لازم

طرز تهیه فیله استریپس

ابتدا فیله‌های مرغ را باید داخل ادویه بخوابانید تا کمی مزه بگیرند؛ بنابراین ۲ لیوان آب، ۱ قاشق مرباخوری پودر فلفل قرمز، ۱ قاشق مرباخوری نمک، ۱ قاشق مرباخوری پودر پاپریکا و ۱ قاشق مربا خوری پودر آویشن را داخل یه کاسه ریخته و با هم مخلوط کنید. سپس فیله‌های مرغ را داخل مواد بخوابانید و به مدت ۳ تا ۴ ساعت داخل یخچال نگه‌داری کنید.
یک کاسه بزرگ بردارید و مقداری آرد داخل آن بریزید. سپس نمک، فلفل قرمز، زردچوبه، پاپریکا، و آویشن را به آرد اضافه کنید. مواد را با هم مخلوط کنید.
مرغ‌ها را از یخچال بیرون بیاورید و به آرد آغشته کنید. سپس یک کاسه آب کنار خود قرار دهید و فیله را داخل آب فرو ببرید. برای دو بار این کار را تکرار کنید؛ یعنی دوباره فیله‌ها را به آرد آغشته کرده سپس داخل آب فرو کنید.
برای سومین بار فیله را به آرد آغشته کنید. حالا برای این که فیله‌ها حالت پولکی شوند، با دو دست‌تان فیله را بگیرید و در خلاف جهت هم حرکت دهید. اینطوری آرد پولک‌پولک می‌شود.
داخل قابلمه مقداری روغن بریزید و اجازه دهید تا کاملا داغ شود. فیله‌ها را داخل روغن بریزید و اجازه دهید تا کاملا سرخ و طلایی شود.
بعد از سرخ شدن فیله‌ها را روی دستمال کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

نکات طرز تهیه

• هنگام پولکی کردن خمیر سطح فیله مرغ، دست‌هایتان را مثل زمانی که میت‌بال درست می‌کنید به صورت دورانی بچرخانید.
• هنگام مزه‌دار کردن آرد، از ادویه‌ها به نسبت آرد مصرفی‌تان استفاده کنید.

Related Posts
مراحل تولید سوسیس و کالباس بشارت

مراحل تولید سوسیس و کالباس بشارت 1.گوشت های قرمز و مرغ پس از شستشو و جدا سازی استخوان و حذف ضایعات آن آماده می شوند. 2.گوشتهای آماده شده به دستگاه چرخ گوشت منتقل و در آنجا همزمان، غضروف جدا شده و ...

طرز تهیه سالاد سزار با سس مخصوص

کم شدن تحرک و ساعات طولانی پشت‌میز نشینی، تغییراتی را در الگوی تغذیه ما ایجاد کرده است. حالا دیگر مثل سالهای قبل، شب‌ها خورشت و چلو نمی‌خوریم و کمتر به خوردن غذاهای چرب و سنگین، مخصوصا در وعده ...

Leave a comment
Besharat Meat Products

The Besharat Kohan Of Tabriz Meat Products Company